Ge mig History Channel!

Mannen, myten, legenden Bre Pettis ska ha ett eget program på History Channel; History Hacker. Första avsnittet sänds 24 september.

”Over the course of the show I learn about the inventors and inventions of the past and then hack the inventions together out of stuff in my closet.”

Läs mer på Bre’s blog: brepettis.com. Det ser ut att kunna bli riktigt bra, och blir det troligen också med tanke på att det är Bre Pettis som ska leda det.

The mad scientist in action

Bre Pettis

UPDATE: Jag hittade den här trailern på youtube:

Etiketter: , , ,

3 svar to “Ge mig History Channel!”

  1. Oskar Says:

    Äh, han är en gråhårig stjärthaka med beatnik-brillor och guttural röst som hakat upp sig påuttrycket ”go ahead”. Nä okej, han är säkert bra.

  2. dentrado Says:

    Nu tycker jag du är lite negativ Oskar.

  3. Helgens bravader « Says:

    […] och ätit en massa god mat och efterätt, så såg jag pilotavsnittet av History Hacker (som jag skrivit om tidigare). Det var riktigt bra och intressant, snyggt gjort och klippt med jumpcuts mm. Det var mer fokus […]

Kommentera

